قفسه بندی پانل راک

 

قفسه بندی انبار بهینه و مقاوم یکی از ارکان اصلی هر نوع انباری میباشد که این بخش مورد توجه مدیران نیز میباشد تا با صرف هزینه مناسب، بتوانند بهترین تجهیزات انبار مورد نیاز خود را دریافت کنند.قفسه بندی انباری پانل راک جهت ذخیره مواد اولیه و محصولات ساخته شده که به وسیله نیروی انسانی و بصورت دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است. این نوع قفسه انبار مانند قفسه بندی پالت راک، از اجزای عمودی (قاب راک) و افقی (بازو) تشکیل شده با این تفاوت که در قفسه بندی پانل راک پانل هایی بر روی بازوها قرار می گیرد که کالاها مستقیما بر روی آنها بارگذاری می شود. 
با توجه به بارگذاری دستی در قفسه بندی انبار، در صورت نیاز به استفاده از ارتفاع انبار می توان با راهروبندی و استفاده از پلکان این نوع قفسه بندی که قفسه بندی پانل راک انبارگسترانبارگسترانان میباشد میتوان آنرا در 2 یا 3 طبقه تکرار نموده و از حداکثر ارتفاع سالن بهره برد. در این نوع قفسه بندی راهرو ها و پلکان بوسیله قطعاتی بنام پانل پله ایجاد می گردد. 
- استفاده از قفسه بندی پانل راک جهت انبار های مواد اولیه، یا محصول یا قطعات كه اجناس بصورت دستی بارگذاری می شوند. 
- قفسه بندی پانل راک جهت بارهای حجیم و نیمه سنگین مورد استفاده قرار میگیرد 
- امكان بارگذاری تا حداكثر ارتفاع سالن و جابجائی آسان طبقات با توجه به ارتفاع كالا
- قابلیت نصب راهروبندی درارتفاع یا مسقف كردن این نوع قفسه بندی انباری پالت راک وجود دارد
- انصال آسان بازوها به ستون ها بوسیله كلیپ و امكان كاهش و افزایش فاصله طبقات برای نیازهای اتی
- طراحی و نصب این شکل قفسه انبار از یك طبقه تا پنج طبقه با راهرو های ارتباطی
- قابلیت نصب انواع بالا بر در این مدل قفسه انبار پالت راک وجود دارد
مشخصات فنی قفسه بندی پانل راک 
- قفسه بندی پانل راک در انبارهای ملزومات، قطعات یدکی، ابزارها و انبارهای میانی تولید قابلیت استفاده را دارا می باشد.
- قفسه بندی پانل راک جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط و سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی یا لیفتراک مخصوص طراحی شده است.
- قفسه بندی انباری پانل راک از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کفپوش مخصوص برای پوشش طبقات و تمامی دهانه ها تشکیل شده و عمق و ارتفاع در قفسه بندی پانل راک قابل تغییر بوده و به صورت ردیف های تک و دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می باشد.
- بازوها از مقاطع رول فرمی تولید و کلیپ آن دارای 4 یا 5 ناخن می باشد که با جوش CO2 به بازو متصل و برای بارگذاری های مختلف و دهانه های متفاوت در قفسه بندی پانل راک طراحی و اجرا می گردد. این بازوها در قفسه بندی پانل راک به گونه ای طراحی گردیده که امکان تنظیم فواصل عمودی طبقات به سهولت امکان پذیر می باشد .
- قفسه بندی انباری پانل راک از نوع کفپوش مخصوص (پانل راک) می باشد که بر روی بازوها (بدون پیچ و مهره) به تعداد مناسب و متناسب با عرض فریم تعبیه می گردد.
- محاسبات تیرریزی راهروها و تعیین نوع تیرها قفسه بندی انباری پانل راک بر اساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو انجام می شود و بار راهروبندی نیز بر اساس بار وارده گسترده بر سطح KG/M2 محاسبه می گردد و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهد بود. این بارگذاری در قفسه بندی پانل راک با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می باشد.
- کلیه بیس پلیت ها در قفسه بندی انبار دارای پوشش گالوانیزه گرم مطابق با استاندارد ASTM/A123 می باشد و توسط یک عدد رول بولت هیلتی به زمین متصل می گردند.
- رنگ کلیه اجزاء فریم ها در قفسه بندی پانل راک با فام طوسی، کفپوشها در قفسه بندی پانل راک با فام طوسی و برای بازوها و رابط ها در قفسه بندی پانل راک با فام نارنجی آلکید آمید مایع می باشد و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می باشد.
- در این نوع قفسه بندی انباری پانل راک تعبیه جا کارتی بر روی بازوها برای کد گذاری، راهنمای ورودی راهروها و ... بنا به درخواست مشتری قابل انجام خواهد بود .

نوشته های اخیر

دسته بندی ها